دستگاه کف ساز کارواش (مخزن کف پاش) یکی دیگر از تجهیزات کاربردی مورد استفاده کارواش ها است که توسط شرکت پونیک عرضه می گردد. این تجهیزات در لیتراژهای 100، 200 و 300 لیتری طراحی، تولید و ارائه می گردند. این تجهیزات ساخت تولید داخل کشور هستند و از لحاظ طراحی، کیفیت و قیمت بسیار عالی هستند. خرید مخزن کف پاش صنعتی و نیمه صنعتی مخزن های کف پاش انواع مختلفی دارند که می توانید آن ها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. اما نوع صنعتی و نیمه صنعتی نیمه سبک و سنگین، متداولترین نوع از تجهیزاتی است که در کارواش ها مورد استفاده قرار می گیرند. نوع شیر به کار رفته در این دستگاه ها بسته به مدل دستگاه می تواند از نوع فلزی یا پلاستیکی باشد. همچنین مواد نانو به راحتی می توانند در این مخازن مورد استفاده قرار بگیرند. بررسی بخش های مختلف مخزن کف پاش در ادامه به بررسی بخش های تشکیل دهنده یک مخزن کف پاش می پردازیم: بدنه جنس بدنه و ضخامت ورق، یکی از بخش های مهم در دستگاه های کف پاش یا کف ساز است. ضخامت ورق بسیاری از مخزن های کف ساز فلزی 3 میلیمتری بوده که پایداری بسیاری خوبی در برابر ضربات ناگهانی و فشارهای جانبی مختلف دارند. همچنین لازم به ذکر است که جوش دستگاه به صورت سراسری است. چرخ ها چرخ ها هم یکی از بخش های مهم در دستگاه های کف ساز محسوب می شوند. چون میزان جابجایی این تجهیزات در محیط زیاد بوده، بنابراین نیاز است که چرخ ها از لحاظ کیفیت و مانور، درست و حسابی ساخته شوند. همچنین چرخ ها باید در شرایط مرطوب، مقاومت خوبی داشته باشند. به علاوه به منظور تعادل بهتر، بخش جلویی دستگاه، دارای 2 عدد پایه است. دستگیره دستگیره هم بخش دیگری از دستگاه است که می توان با آن مخزن را بر روی چرخ ها کنترل کرده و مانور بالایی بر روی دستگاه داشت. شیر اطمینان همانطور که می دانید، شیر اطمینان باعث عدم افزایش فشار در دستگاه ها می شود. این مورد هم در مورد مخزن های کف پاش وجود دارد. اگر فشار زیاد و غیر قابل تحمل شود و در صورتی که شیر اطمینان در دستگاه تعبیه نشده نباشد، باعث انفجار مخزن خواهد شد. در صورتیکه اگر فشار زیاد شود، سوپاپ اطمینان حجم زیادی از فشار را به بیرون منتقل کرده و باعث تثبیت فشار مخزن می گردد.
مشاهده منو سایت خانه / دستگاه کف ساز کارواش (مخزن کف پاش) ایرانی دستگاه کف ساز کارواش (مخزن کف پاش) ایرانی دستگاه مخزن کف ساز کارواش 100، 200 و 300 لیتری دستگاه کف ساز کارواش (مخزن کف پاش) یکی دیگر از تجهیزات کاربردی مورد استفاده کارواش ها است که توسط شرکت فیدار کلین عرضه می گردد. این تجهیزات در لیتراژهای 100، 200 و 300 لیتری طراحی، تولید و ارائه می گردند. این تجهیزات ساخت تولید داخل کشور هستند و از لحاظ طراحی، کیفیت و قیمت بسیار عالی هستند. خرید مخزن کف پاش صنعتی و نیمه صنعتی مخزن های کف پاش انواع مختلفی دارند که می توانید آن ها را با توجه به نیاز خود خریداری کنید. اما نوع صنعتی و نیمه صنعتی نیمه سبک و سنگین، متداولترین نوع از تجهیزاتی است که در کارواش ها مورد استفاده قرار می گیرند. نوع شیر به کار رفته در این دستگاه ها بسته به مدل دستگاه می تواند از نوع فلزی یا پلاستیکی باشد. همچنین مواد نانو به راحتی می توانند در این مخازن مورد استفاده قرار بگیرند. بررسی بخش های مختلف مخزن کف پاش در ادامه به بررسی بخش های تشکیل دهنده یک مخزن کف پاش می پردازیم: بدنه جنس بدنه و ضخامت ورق، یکی از بخش های مهم در دستگاه های کف پاش یا کف ساز است. ضخامت ورق بسیاری از مخزن های کف ساز فلزی 3 میلیمتری بوده که پایداری بسیاری خوبی در برابر ضربات ناگهانی و فشارهای جانبی مختلف دارند. همچنین لازم به ذکر است که جوش دستگاه به صورت سراسری است. چرخ ها چرخ ها هم یکی از بخش های مهم در دستگاه های کف ساز محسوب می شوند. چون میزان جابجایی این تجهیزات در محیط زیاد بوده، بنابراین نیاز است که چرخ ها از لحاظ کیفیت و مانور، درست و حسابی ساخته شوند. همچنین چرخ ها باید در شرایط مرطوب، مقاومت خوبی داشته باشند. به علاوه به منظور تعادل بهتر، بخش جلویی دستگاه، دارای 2 عدد پایه است. دستگیره دستگیره هم بخش دیگری از دستگاه است که می توان با آن مخزن را بر روی چرخ ها کنترل کرده و مانور بالایی بر روی دستگاه داشت. شیر اطمینان همانطور که می دانید، شیر اطمینان باعث عدم افزایش فشار در دستگاه ها می شود. این مورد هم در مورد مخزن های کف پاش وجود دارد. اگر فشار زیاد و غیر قابل تحمل شود و در صورتی که شیر اطمینان در دستگاه تعبیه نشده نباشد، باعث انفجار مخزن خواهد شد. در صورتیکه اگر فشار زیاد شود، سوپاپ اطمینان حجم زیادی از فشار را به بیرون منتقل کرده و باعث تثبیت فشار مخزن می گردد. بخش نشانگر میزان آب مخزن اگر می خواهید بدانید که چه میزان آب در مخزن وجود دارد، این کار را می توانید با مشاهده نشانگر میزان آبی که در تجهیز تعبیه شده است، مشاهده کنید. ورودی و خروجی های کف پاش کف پاش های کارواش صنعتی و نیمه صنعتی دارای 2 عدد ورودی و 1 عدد خروجی هستند. ورودی ها شامل: آب و مواد شوینده (مجهز به قیف مخصوص) باد از جهت کمپرسور خروجی هم تنها برای تخلیه بار مخزن است که در نهایت منجر به پاشش مواد به بیرون می گردد. لازم است بدانید که خروجی به شلنگ انتقال مواد وصل است که در انتهای آن نازل پاشش مواد وجود دارد. به منظور خرید انواع دستگاه های کف ساز کارواش ( مخزن کف پاش) می توانید با ما در تماس باشید. کارشناسان ما مفتخرند که شما را به صورت جامع راهنمایی کنند.

Punikمشاهده نوشته ها

پونیک سومین برند تخصصی تولید و عرضه کننده شوینده های صنعتی و ریلی و محصولات مراقبت خودرویی می باشد فیدار و کارن دو برند مطرح این گروه تولیدی در این زمینه هستند که از سال 1387 شروع به فعالیت نموده اند. هدف شرکت ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب ، مشاوره و راه اندازی صفر تا صد مجموعه کارواش ها در ایران و اجرای دو فاز تولیدی درکشورهای ارمنستان و ازبکستان میباشد. تیم پونیک با بهره گیری از فرمولاسیون روز اروپا تحت لیسانس unk آلمان گام بزرگی در جهت ارائه محصولات با کیفیت تر برداشته است. هدف ما ارائه خدمات و محصولات باکیفیت در ایران و صادرات تولیدات داخلی به کشورهای همسایه میباشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده همه محصولات