شیر واکس داشبورد سیلیکنی چهار کاره پونیک


شیر واکس سیلیکنی چهار کاره پونیک
براق کننده و جلا دهنده داشبور، چرم، لاستیک و معطر
محصول دارای دو فاز تمیز کننده و جلا دهنده میباشد بدون لکه و بدون تبخیر به دلیل استفاده شدن مواد امولاسیون کننده سیلیکنی در فرمولاسیون محصول
آنتی استاتیک (الکتریسیته ساکن) و ضد گرد و غبار

واکس داشبورد پونیک
واکس داشبورد برای ماشین ‌های مختلف، متفاوت است و بهتر است برای مراقبت و نگهداری از داشبورد خودرو، واکس مناسب براساس نوع متریال داشبورد را انتخاب و خریداری کنید.

بد نیست با راهکارهای تمیز کردن داشبورد خودرو بیشتر آشنا شوید تا علاوه بر تمیز نگه داشتن داخل خوردرو، بتوانید موجب افزایش طول عمر ‌ماشینتان هم باشید.

برخی از انواع واکس داشبورد دارای فرمولاسیون منحصر به فرد خود بوده، هم آلودگی را از داشبورد و رودری های خودرو پاک می کنند و هم لایه ای محافظ در برابر آلودگی، گرد و غبار و اشعه ماورا بنفش روی سطوح داخلی ماشین ایجاد می کنند.

اگر به دنبال واکس داشبورد مناسب برای ماشینتان هستید، محصولی را انتخاب کنید که مناسب قطعات لاستیکی، پلاستیکی و فایبرگلاس باشد.

همان طور که می دانید متریال به کار رفته در ساخت داشبورد خودرو به چهار دسته پلاستیک یا همان فایبرگلاس، چوب، آلومینیوم و فیبرکربن تقسیم می ‌شوند.

قیمت واکس داشبورد
قیمت واکس داشبورد با توجه به فرمولاسیون و ترکیباتی که دارد، متفاوت است. برای مثال واکس ‌های مناسب برای داشبوردهای چوبی یا داشبورد‌های یات کمی گران تر است.

سطح این نوع داشبورد بسیار حساس است و باید از واکس‌ های سلولزی برای ایجاد درخشندگی و احیای رنگ آن ‌ها استفاده کرد.

قیمت واکس داشبورد که از جذب گرد و غبار جلوگیری کرده و تمیز کردن همیشگی با این محصول، باعث محافظت از داشبورد و تمامی سطوح چرمی و پلاستیکی اتومبیل می ‌شود.

پلیمرهای استفاده شده در ساخت داشبوردهای فایبرگلاسی با پلیمرهای استفاده شده در ساخت داشبوردهای فیبرکربنی یکی هستند؛ به همین دلیل بهترین واکس داشبورد برای داشبوردهایی که تریم فیبرکربن دارند، محلول‌های واکس ژله ‌ای است.

واکس داشبورد برای براقیت و درخشندگی داشبورد خودرو اهمیت بسزایی دارد و باعث افزایش طول عمر داشبورد ماشین می شود. بنابراین قیمت واکس داشبورد نکته مهمی به شمار نمی رود.

خرید واکس داشبورد
خرید واکس داشبورد باید همراه با انتخاب مناسب باشد، شاخص مهم و تعیین ‌کننده، میزان ماندگاری اثر آن روی سطح رویه داشبورد خودرو است.

بهتر است محلولی بخرید که بتواند یک لایه درخشنده و همچنین محافظ روی سطح داشبورد به وجود بیاورد و دو سه روز، این لایه دوام داشته باشد.

برای خرید واکس داشبورد همیشه هم ماندگاری بالا نشان ‌دهنده کیفیت بالا و مناسب محصول نیست، در برخی محصولات غیر استاندارد با ماندگاری بالا، به دلیل وجود مواد نفتی و ناخالصی ‌های حل نشده در محلول است که می تواند به سطوح آسیب بزند.

معمولا برای براق شدن داشبوردهای پلاستیکی از واکس‌ مایع استفاده می ‌کنند، اما اگر همراه با درخشندگی، به دنبال محافظت از داشبورد ماشینتان هستید واکس ‌های ژله ‌ای گزینه های ایده آلی هستند.

خرید واکس داشبورد برای داشبوردهای فایبرگلاس می تواند نوع ژله ‌ای باشد. برای داشبوردهایی که تریم آلومینیومی دارند، واکس ‌های قوی جامد با ویسکوزیته بالا ایده خوبی است تا سطح دچار خط و خش نشود.

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به تمیز کردن و نظافت ماشین اهمیت می دهید، یکی از لوازم جانبی نظافت و نگهداری خودرو، واکس مخصوصی است که برای براق کردن داشبورد و قسمت ‌های چرمی داخل ماشین کاربرد دارد.

مزایای واکس داشبورد خودرو
مزایای واکس داشبورد خودرو این است که می تواند برای داشبورد، قسمت های پلاستیکی و قسمت‌ های چرمی داخل ماشین مناشب باشد و به عنوان براق کننده، تمیز کننده و محافظت کننده عمل کند.

ویژگی های این محصول متفاوت است و براساس نیازتان خرید کنید. برای مثال بعضی واکس ها تمیز کنندگی همراه با رایحه دارند که فضای داخل ماشین را بسیار خوشبو و دلنشین می کند.

فضای داخل اتومبیل از قطعات و اجزای مختلفی تشکیل شده است که مهم ‌ترین آنها داشبورد است و برای تمیز کردن آن از مزایا واکس داشبورد که درخشندگی و براقیت است، می توانید استفاده کنید.

ترکیبات برخی از انواع واکس داشبورد طوری است که از رنگ پریدگی و ترک خوردن داشبورد جلوگیری می کند و در برابر ضربه های مختلف آن را مقاوم می کند.

محصولات تخصصی داشبورد ماشین شامل انواع تمیز کننده، محافظ و براق کننده داشبورد، مات کننده و خوشبوکننده آن است و از جذب گرد و غبار جلوگیری می کند. همچنین محافظت در برابر تابش مستقیم نور خورشید از دیگر مزایای واکس داشبورد است.

فروش واکس داشبورد
فروش واکس داشبورد در انواع واکس تمیزکننده، براق کننده و محافظ داشبورد برای انواع داشبوردهای مشکی، خاکستری، کرم و غیره در فروشگاه های معتبر اینترنتی عرضه می شود.‏

انواع واکس داشبورد براق و مات را می توانید با بهترین قیمت تهیه کنید تا علاوه بر مراقبت در برابر خط و خش از حس نو بودن داشبورد و قطعات تزیینی داخلی اتومبیل لذت ببرید.

Punikمشاهده نوشته ها

پونیک سومین برند تخصصی تولید و عرضه کننده شوینده های صنعتی و ریلی و محصولات مراقبت خودرویی می باشد فیدار و کارن دو برند مطرح این گروه تولیدی در این زمینه هستند که از سال 1387 شروع به فعالیت نموده اند. هدف شرکت ارائه محصولات با کیفیت با قیمت مناسب ، مشاوره و راه اندازی صفر تا صد مجموعه کارواش ها در ایران و اجرای دو فاز تولیدی درکشورهای ارمنستان و ازبکستان میباشد. تیم پونیک با بهره گیری از فرمولاسیون روز اروپا تحت لیسانس unk آلمان گام بزرگی در جهت ارائه محصولات با کیفیت تر برداشته است. هدف ما ارائه خدمات و محصولات باکیفیت در ایران و صادرات تولیدات داخلی به کشورهای همسایه میباشد

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

مشاهده همه محصولات