شامپو کارواش پونیک

شامپو کارواش پونیک

میزان استفاده یک لیتر شامپو در 200لیتر آب

دون اسید و فسفات با کف کنترل شده بدون ایجاد لکه و سفیدک پس از شستشو بدنه اتومبیل

شامپو کارواش پونیک

شامپو کارواش دارای واکس و جلا دهنده قوی بوده، برای همه ماشین ها مناسب است.

بهتر است برای مراقبت و نگهداری از بدنه خودرو از محصولات با کیفیت استفاده شود.

انواع شامپو کارواش ازجمله شامپو بدنه خودرو نانو بسیار پرفروش است و بدون نیاز به دست برای شستشوی خودرو کاربرد دارد.

این محصول دارای کف فراوانی است و به همین دلیل بدون نیاز به استفاده از دست آلودگی های روی ماشین را به راحتی از بین می ‌برد.

مواد به کار رفته در این محصول هیچ آسیبی به رنگ خودرو وارد نمی کند. روش استفاده از شامپو کارواش به این صورت است که باید همه قسمت های ماشین با شامپو پوشانده شود تا بدنه ماشین به طور کامل تمیز شود.

شامپو کارواش دارای شفاف کننده شیشه‌های خودرو بوده، به خاطر نداشتن مواد مضری مانند سود، پس از شستشو رد سفیدی روی سپر و لاستیک ‌های مشکی باقی نمی‌ ماند.

برای خرید شامپو کارواش دقت کنید بدون ترکیبات سود باشد، چون این ماده شیمیایی به رنگ خودرو، لاستیک ‌های آب ‌بند شیشه و تیغه برف ‌پاک‌ کن آسیب می رساند و موجب کدر شدن طلق ‌های چراغ‌ های خودرو می شود.

قیمت شامپو کارواش پونیک

قیمت شامپو کارواش نسبت به حجم بالای محصول و نسبت ترکیب مناسب آن بسیار مناسب و خرید این محصول مقرون به صرفه و دسترسی به آن آسان است.

این محصول دارای درصد اختلاط و غلظت بالاست و یک براق کننده و تمیز کننده مناسب بوده و برای پولیش کاری رینگ، لاستیک، بدنه و موتور خودرو کاربرد دارد.

قیمت شامپو کارواش به نوع، برند، شرکت سازنده، ترکیبات و همچنین حجم آن بستگی دارد و انواع مختلفی دارد. این محصول یکی از ساده ترین و ابتدایی ترین ماده شوینده خودرو است و قیمتی ارزان دارد.

شامپو کارواش خوب با کمی پاشش آب قبل از پاشش کف به ماشین و پوشش کل شامپو روی بدنه و فقط با یک دستمال خز کشی آرام، به آسانی تمام لکه‌ های چربی و حتی آثار حشرات و فضولات پرندگان از روی خودرو را پاک می ‌کند.

قیمت شامپو کارواش با کیفیت زیاد گران نیست، شما توجه داشته باشید که شوینده غیر استاندارد نخرید، چون ترکیبات محصول بی کیفیت باعث خشکی لاستیک و بعد از چند بار استفاده ترک ترک شدن آن می ‌شود.

خرید شامپو کارواش پونیک

خرید شامپو کارواش برای مصرف شخصی مناسب بوده و علاوه براین بیشتر در کارواش ها برای شستشوی خودرو به کار می رود، در نمایشگاه های اتومبیل، تعمیرگاه ها و تعویض روغنی ها نیز استفاده می شود.

مواد تشکیل دهنده این محصول مانند سایر شوینده ها، از یک عامل کف کننده، سورفکتانت، غلظت دهنده و یک نگهدارنده تشکیل می شود.

سورفکتانت دارای یک سر آب دوست و یک سر آب گریز است؛ سر آب گریز به چربی و آلودگی می چسبد و سر آب دوست به مولکول آب چسبیده، در نتیجه چربی و آلودگی در آب حل می شود.

با خرید شامپو کارواش از نقش پاک کنندگی سورفکتانت برای شستشوی ماشینتان استفاده می کنید.

انواع مختلفی از سورفکتانت وجود دارد که هرکدام خواص و ویژگی های متفاوتی دارند.

کیفیت این محصول و قدرت پاک کنندگی شامپو کارواش به نوع سورفکتانت و میزان آن در فرمولاسیون شامپو بستگی دارد.

اگر می‌ خواهید خرید شامپو کارواش را با قیمت های عمده و مناسب انجام دهید، بهتر است آن را به صورت مستقیم از فروشگاه های اینترنتی یا مراکز معتبر خریداری کنید.

 

مشاهده همه محصولات